čtvrtek 7. června 2012

Selhala jsem.


Kočičky, semnou je to hrozné. Opět sem to nedodržela.
Víte, kdybych měla z čeho vybírat tak bych to i dodržela, jenže nejhorší je to, že rodiče domů žádné zdravé jídlo nekupují, takže co si nekoupím sama, to nemám. Jenže na to bohužel nemám peníze, proto to dopadá tak, že večeřím bílé pečivo se salámem, snídám sladké koláčky a podobně. Fakt mě to štve, ale co mám jíst když tu nic jiného není? A držet hladovku rozhodně nechci. Rodiče to nechápou, říkají že nepotřebuju hubnout a tak budu jíst normálně. Jasně, já neříkám že potřebuju shodit bůhví kolik kil, ale co je špatného na tom chtít jíst zdravě? Neházet do sebe samé nezdravé a tučné věci? Nic!
Vždyť mým snem není ani tak hubnout, jen prostě dodržovat zdravý životní styl, cvičit a cítit se díky tomu líp, ale doma k tomu bohužel nemám žádnou podporu.
A snad chápete, že utrácet veškeré své kapesné za jídlo se mi taky nechce. Potřebuju spoustu dalších věcí jako je kosmetika, hygiena, když chci zajít někam posedět, koupit si pěkné oblečení. Na to mi rodiče peníze nedávají, vše musím kupovat ze svého. Nevyčítám jim to, jediné co po nich chci aby kupovali zdravé věci, ale to po nich chci zřejmě moc. Takhle nikdy nezhubnu.
No a jak se máte vy? Jde alespoň vám jíst zdravě, když mě se nedaří? Doufám že se máte fajn :-*

3 komentáře:

  1. Hele, mám to doma uplně stejně, nebo spíš měla jsem. =) Teďko pochopili, že jim jinak to jídlo jíst nebudu , a potom raději začnou něco trošku kupovat =)) jeť s nima na nákup, nebo jen někam s mamkou běž pár věcí nakoupit =)) Když si s ní o tom popovídáš, hezky, nebudeš se zlobit ani křičet, mohlo by to dopadnout dobře, taky jsme to tak měli.. =)) Ale je to lepší =)) Neříkám, že uplně tak jak bych chtěla, ale v rámci možností =)) Vařím si zdravějí sama, ale ty suroviny mi z poloviny kupuje mamča =))) A jinak není, takhle to zkresluje, už jsem to psala více holkám, brzo musím dodat celou svojí nechutnou postavu =D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji a děkuji =) A Spřátelit klidně můžeme =))) To mi nevadí =)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš komentář :-)